Et legendarisk slogan, der forener kvinder overalt
Vores signatur blev skabt i 1971 af Ilon Specht, en ung kvindelig copywriter på 23 år, der arbejdede på reklamebureauet McCann på Manhattan, og den vækker lige så meget genklang i dag. Som det første reklamebudskab nogensinde, der satte fokus på selvtillid, er vores verdensberømte slogan et styrkende budskab, der forener forbrugere omkring brandet. "Because We’re Worth It" er siden blevet symbol på at styrke kvinder i alle aldre og med alle baggrunde til at tro på deres skønhed og deres værd. De inspirerende og kulturelt forskellige kvinder, der er ansigt for brandet over hele verden, gør sætningen relevant, ikke bare for deres generation og deres mødres generation, men også for kommende generationer.Siden det blev skabt, er "Because We’re Worth It" blevet oversat til 40 sprog og er blevet et slogan, der forener kvinder over hele verden ved at opmuntre dem til frygtløst at omfavne deres ambitioner og tro på deres selvværd hver eneste dag.
At styrke kvinder gennem skønhed støttet af videnskaben
L'Oréal Paris er støttet af banebrydende videnskab og styrker hver eneste kvinde gennem fremragende tjenester og skønhedsprodukter, der er skabt ved hjælp af de seneste fremskridt inden for kosmetikformler. Brandets avancerede produkter giver kvinder selvtillid og hjælper dem samtidig med at tage den plads i samfundet, de fortjener, samt til at trives og ændre verden til noget bedre. I mere end 100 år har L’Oréal Paris skabt banebrydende kosmetikinnovationer, der er tilgængelige for alle, uden at gå på kompromis med effektivitet og sikkerhed. At fremme selvtillid på en sådan måde er en afgørende faktor, der bidrager til kvinders styrke.Brandet har altid troet på, at alle kvinder, uanset hvor i verden de er, skal have adgang til prisoverkommelige kvalitetsskønhedsprodukter, så de kan tro på deres værd, fordi vi er det værd, og vi fortjener det.
Et søsterskab af ambassadører, der forstærker styrkende og inkluderende skønhed
Som ikon for fransk skønhed over hele verden repræsenterer L’Oréal Paris skønhed i alle dens former. Der er ingen "one size fits all"-vision for skønhed. L'Oréal Paris' "Dream Team" er en forskelligartet gruppe af ambassadører, herunder ikoner fra film-, mode- og musikindustrien, der er dedikeret til at styrke alle kvinder uanset deres alder og uanset deres oprindelse. Ved at personificere dedikation og kvindelig styrke inspirerer disse rollemodeller alle kvinder til at tro på deres eget værd.Vores enestående talspersoner omfatter Aja Naomi King, Andie MacDowell, Amber Heard, Aishwarya Rai Bachchan, Camila Cabello, Celine Dion, Cindy Bruna, Duckie Thot, Eva Longoria, Gemma Chan, Gong Li, Helen Mirren, Jaha Dukureh, Jane Fonda, Katherine Langford, Leila Bekhti, Liya Kebede, Louise Bourgoin, Luma Grothe, Marie Bochet, Nidhi Sunil, Soo Joo Park og Viola Davis. Hver eneste af dem bruger, på deres egen unikke måde, deres stemme og indflydelse til at styrke og inspirere kvinder.
I alle kampagner forstærker de, når de udtaler ordene "Because We're Worth It", L’Oréal Paris' budskab og styrker alle kvinder til at hylde deres værd.
Vores sag: Stå op imod gadechikane
Vi har altid været engageret i at nedbryde barrierer mellem kvinder og deres ambitioner og på den måde hjælpe dem med frit at kunne gå frem mod deres skæbne. Og det starter med at kunne gå – frit og sikkert – på alle gader, i alle verdenshjørner. Gadechikane foregår overalt og tager kvinders ret til at føle sig sikre i det offentlige rum fra dem og trænger ind i deres dagligdag. Fordi det er i strid mod alt, hvad L’Oréal Paris står for, lancerede brandet den 8. marts 2020 Stand Up Against Street Harassment-programmet. Initiativet blev udviklet efter en international undersøgelse udført af L’Oréal Paris og IPSOS, der viste, at 78% af kvinder har oplevet sexchikane i det offentlige rum. Blandt de adspurgte svarede kun 25%, at nogen tilbød at hjælpe, og derudover svarede 86% af de adspurgte, at de ikke ved, hvordan de skal reagere, når de er vidne til sexchikane i det offentlige rum*.
Det er derfor, L’Oréal Paris har besluttet at slå sig sammen med Hollaback! – en international ngo, der stræber efter at gøre end ende på alle former for chikane. Målene for Stand Up er at skabe opmærksomhed om problemet med gadechikane og styrke 1 million mennesker med Hollabacks "5 D'er"-metode – et undervisningsprogram, hvor man på sikker vis lærer, hvordan man skal reagere, når man udsættes for eller er vidne til gadechikane. Alle kan blive en del af Stand Up-bevægelsen ved at blive undervist på standup-international.com, sprede informationen på de sociale medier ved at tage et billede med et "D" på hånden samt ved at følge hashtagget #WeStandUp.
*International undersøgelse udført af L’Oréal Paris med IPSOS, med data indsamlet i 8 lande med over 15.000 deltagere, april 2019.